Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Freshmarket
Treść opinii: Po wejściu do sklepu i przywitaniu się Panie obsługujące nic nie odpowiadają i rozmawiają miedzy sobą. Przy zakupie olejku do papierosów elektronicznych w zapytaniu o pomoc Pani mówi, że się na tym nie zna i może mi dać tylko to co ma. Rozmawiając z Panią nt. tych olejków i pomocy w wyborze Pani zaczyna "wywracać oczami", zapytałem się czy bardzo Pani przeszkadzam zastanawiając się nad wyborem i odpowiedziała, że tak.Czystość w sklepie jest do zniesienia aczkolwiek mogło być lepiej. Pieczywo nie jest poukładane w odpowiednich miejscach, przy czym cena okazuje się inna przy stanowisku kasy. Ubiór perosonelu, oraz prezentacja (ostry makijaż, uczesanie włosów, paznokcie itp.) jak na sklep przystało jest nieodpowiednie. Kontakt z klientem oraz jego obsługa wymaga poprawy.