Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: W dniu dzisiejszym otrzymalem odpowiedz na moja reklamacje od centrum reklamacji firmy Vectra . w reklamacji zadalem kilka pytan . i otrzymalem odpowiedz tylko w niej nie bylo odpowiedzi na zadne moje pytanjie , zadne !!! w odpiwiedzi podpisanej przez Pana Lukasza M. dowiedzalem sie ze sprawy sporne /sadowe pomiedzy mna a firma Vectra beda wyjasniane przez jakis sad przy Urzedzie Komunikacji Elektronicznej oraz ze firma Vectra na swojej stronie ma teraz centrum obslugi klienta . no Zart normalnie , szczyt niekompetencji . co mnie interesuja ich centrum obslugi klienta w momencie gdy żądam odszkodowania. gotowe przygotowane wczesniej odpowiedzi , osoby ktore ja wklejaja do maili nawet nie patrza czy to jest na temat . i to jest jakosc w wykonaniu Frimy Vectra - brawo !!! Do Pani ktora tu zaraz odpisze jak to sa przejeci moja opinia i jak to natychmiast zaczynaj z tym dzialac aby tylko poprawic jakosc dostarczanych mi uslug odrazu podam nr reklamacji zeby nie bylo ze nie wiedzieliscie o co chodzi a tak bardzo chcieliscie pomoc , nr reklamacji 42079/2017 . nich Panstwo odpisza tu to samo co mi odpiszecie , bo ja wiem ze to bedzie nastepny szczyt niekompetencji , nich ludzie i obsuga tego portalu zobacza ze wasze godło jakosci obslugi to najwieksza pomyłka w historii tego portalu . sami to wykazecie , nawet ja nie bede musiał .