Opinia użytkownika: Alicja_642
Dotycząca firmy: E.Leclerc
Treść opinii: Odniosę się do kas samoobsługowych i centrum obsługi klienta (informacja).Jeśli chodzi o kasy samoobsługowe wszystko działa jak najlepiej. Gdy występuje jakiś błąd kasy Panie, które tam pracują od razu podchodzą i pomagają nawet jeśli się ich o to nie prosi. Widać dobrą organizację. Ochroniarze odstawiają koszyki na miejsce. Jest ład, porządek i można o wiele szybciej skasować swoje zakupy. Błędna cena produktu. Po zakupach na paragonie zauważyłam błędną cenę produktu. Miała być ona obniżona ze względu na promocję jednak na paragonie widniała stara cena. Podeszłam do Pani przy kasach samoobsługowych, ponieważ tam kasowałam swoje zakupy. Skierowała mnie do informacji ( centrum obsługi klienta) tam przeproszono mnie za zaistniała sytuację. Pani pracująca w informacji poprosiła pracownika z działu, z którego był mój zakupiony produkt i natychmiast zwrócono różnicę w cenie. Wszystko miło, szybko i sprawnie!