Opinia użytkownika: Michał_2212
Dotycząca firmy: BP
Treść opinii: Dnia 28/03/2017 odwiedziłem stację paliw BP przy ul. Kocmyrzowskiej w Krakowie. Przy wejściu zostałem przywitany przez personel. Pracownik zapytał o płatność - gtówka/karta oraz czy zbieram punkty PayBack. Potwierdziłem płatność gotówką oraz chęć otrzymania punktów za paliwo. Dodatkowo pracownik zapytał o chęć zakupu dodatkowych produktów. Stwierdziłem, że ich nie potrzebuję. Pracownik w dalszym ciągu zachęcał do zakupu wody bądź czegoś do zjedzenia, za co podziękowałem. Pracownik był miły, niemniej trochę nachalny. Zapytałem jednak o możliwość wymiany punktów na produkty, na co pracownik odpowiedział, żebym poczytał na stronie internetowej bądź sprawdził ulotkę - mówiąc to wręczył mi ulotkę. Ubrany schludnie, w zieloną koszulkę polo z logo BP. Pracownik był miły i kulturalny, niemniej średnio kompetentny i zbyt nachalny przy próbie sprzedaży dodatkowych produktów. Obsłużony zostałem jednak dość szybko i bezproblemowo. Przy wyjściu zostałem miło pożegnany.