Opinia użytkownika: Michał_2212
Dotycząca firmy: Pizzeria Banolli
Treść opinii: Dnia 28/03/2017 odwiedziłem pizzerie Banolli w Krakowie na os. Centrum B. Na wstępie zostałem przywitany przez pracownika przy obsługującego przy ladzie. Zająłem miejsce przy stoliku, po czym po kilku minutach podszedłem do lady, jako, że obsługa nie odbiera zamówień od klientów z sali. Inny pracownik przywitał mnie i zapytał czego sobie życzę. Poprosiłem o średnią Margheritę, po czym pracownik od razu zaproponował dodatkowy sos, za co podziękowałem. Zacząłem się rozglądać za jakimś napojem z lodówki. Niestety pracownik nie przedstawił oferty. Wybrałem więc samemu Ice Tea 0.2l. Poprosiłem o szklankę i lód. Pracownik stwierdził, że lodu niestety już nie ma. Pracownik nie wspomniał o innych produktach pizzerii, ani o cieście na jakim ma być zrobiona pizza. Pracownik poinformował o kwocie do zapłaty i wydał paragon - zapisał na nim numer zamówienia, gdyż nie są one dostarczane do stolików. Zapłaciłem dziękując, pracownik również podziękował. Był (jak tez inni pracownicy) ubrany w zielono-czerwoną koszulkę polo z naszytym logo po lewej stronie na wysokości klatki piersiowej. Po ok. 20 minutach pojawiła się informacja o zamówieniu do odebrania. Pizza była dobra jakościowo. Po konsumpcji poprosiłem dodatkowo o zapakowanie 2 kawałków i odchodząc pożegnałem się, co odwzajemnili pracownicy. Lokal dość schludny i czysty, jedynie mój stolik jak i stojące obok miały nieposprzątane resztki po poprzednich klientach. Szyby w oknach też nie były zbyt czyste. Łazienka czysta i schludna, jednak brakowało mydła, a lustra miały niewielkie nacieki.