Opinia użytkownika: Monika_3245
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: W dniu 23.03.2016 w supermarkecie Biedronka chciałam dokonać zakupu pewnego produktu (pomidory suszone z żurawiną ). Po wstępnych oględzinach zauważyłam, że na sklepie nie ma pracownika, którego mogłabym zapytać o położenie poszukiwanego produktu. Zaczęłam więc przechadzać się pomiędzy półkami i poszukiwać produktu na własną rękę. Ogólny wygląd sklepu pozostawiał wiele do życzenia. Aleje między regalami zastawione były paletami, pustymi pudełkami oraz foliami po napojach wykładanych do regałów. Po około 7 minutach na sali sprzedaży pojawiła się pani, którą zapytałam o położenie poszukiwanego produktu. Po krótkiej chwili zastanowienia pokierowała mnie w odpowiednią alejkę i dokładnie wytłumaczyła na którym regale powinien znajdować się produkt, po czym wróciła do wykładania towaru. Pani była uśmiechnięta i uprzejma. Produkt faktycznie znalazłam we wskazanym przez nią miejscu. Ogólny czas wizyty w markecie wyniósł ok. 20 minut (łącznie z oczekiwaniem w kolejce do kasy)