Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Każda szanująca się firma w momencie oddania przez Klienta telefonu na gwarancję zapewni mu telefon zastępczy. Około dwóch tygodni temu oddałam telefon na gwarancje, który nie został naprawiony i w dniu dzisiejszym zmuszona byłam oddać go ponownie, gdyż korzystanie z niego jest utrudnione. Nie mając zapasowego telefonu w salonie w Tarnowskich Górach przy piłsudzkiego oraz ul. zagórskiej poprosiłam o jakikolwiek telefon zastępczy na co otrzymałam odpowiedź iż na telefon się nie doczekam bo jest tak duża ilośc osób oczekujących. Ponadto telefon jest słaby jeżeli chodzi o parametry (tak jakbym oczekiwała od Państwa nie wiadomo jakiego smartfona). Ponadto zaproponowano mi adapter do nano sim (o ile znajdę wsród znajomych zastępczy telefon) po promocyjnej cenie 20 zł gdzie średnia cena rynkowa to 5 zł. Firma straciła bardzo wile w moich oczach, czekam na mój telefon oraz zakończenie umowy, Na pewno skorzystam z usług innego operatora, który spełni moje oczekiwania jako klienta, pozdrawiamOpinia dotyczy Orange Tesco oraz Orange Piłsudskiego 8