Opinia użytkownika: Mariusz_1031
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Od 2010. lub 2011.( nie pamiętam dokładnie od kiedy) wysyłam wszystkie papierowe listy w tej firmie, kupując jej usługi. Spotkałem tam wielu ludzi z obsługi klienta ich właśnie. Byli wszyscy dość młodzi ale bardzo uprzejmi. Ewentualne problemy (bo były nieraz) wyjaśnił na przykład kierownik i to raczej od razu. To co dało się lub nie wyjaśniliśmy albo raczej wytłumaczyliśmy sobie bez bicia, bywało to nawet na piśmie (nigdy w żaden sposób nie wyżyli się za to).Żaden z ich pracowników (obsługi klienta w oddziale, listonoszy-kurierów dobrych i złych wiadomości ) nigdy chamsko ani bezczelnie nie wypalił do mnie niczym rozmawiając ani później. Gdyby wszystko było absolutnie o.k. to dałbym im 5/5 (co raczej jest w realnym świecie niemożliwe za każdym razem).Renomę firma ta też ma za to w jaki sposób rozpatruje, załatwia, analizuje, przemyśla reklamacje (też bez bicia). Były to reklamacje dostarczenia do problematycznych, kłopotliwych klientów.To od wielu już lat realna, jedyna niedroga konkurencja dla monopolu państwowego którego zwyczaje są chamskie i dzikie. Wspominam ich kopertę kurierską z tektury (sprzed wielu też lat) z metalowym ciężarkiem w środku żeby można było wysłać u nich najtańszy list w ogóle - wtedy tylko na "poczcie polskiej", monopoliście państwowym można było takie listy wysłać.