Opinia użytkownika: Dominika_661
Dotycząca firmy: PEPCO
Treść opinii: Sklep "Pepco" znajdujący się przy ulicy Żeromskiego 6 w Pabianicach, w województwie Łódzkim różni się od swoich siostrzanych oddziałów w pobliskich miejscowościach. Jestem tam częstym gościem pomimo tego, że inne oddziały np. w Porcie Łódź są mi lokalizacyjnie bliższe. "Pepco" z Pabianic charakteryzuje kilka rzeczy. Pierwszą z nich, którą chciałabym ocenić jest asortyment sklepu. W sklepie zawsze znajduje się pełny aktualny asortyment reklamowany w bieżącej gazetce. Produkty nowe dostępne są w dobrze widocznych miejscach, tak by odwiedzający sklep klient mógł z łatwością dotrzeć do tych, które obejrzał w gazetce papierowej lub internecie.Starszy asortyment również dostępny jest w sklepie i przechowywany na wieszakach czy też półkach w dużym porządku. Z łatwością znaleźć można rozmiary odpowiednich rzeczy ponieważ bardzo często są one odpowiednio poukładane (np. od najmniejszych do największych). Odwiedzałam sklep o różnych porach dnia i zauważyłam, że bez względu na godzinę moich odwiedzin w sklepie panuje jednakowy porządek.Sklep jest doskonale podzielony na poszczególne sekcje: zabawki, gospodarstwo domowe, wyposażenie wnętrz, ogród, ubrania itd. Przemieszczając się po sklepie samemu, z dzieckiem, lub wózkiem nie mamy możliwości strącenia jakiejś rzeczy ponieważ wszystko poukładane jest z rozmysłem.Kolejną rzeczą wartą ocenienia jest personel. Jest to w zasadzie główny powód wyboru właśnie tego sklepu z wielu, które znajdują się w mojej okolicy. Personel nie jest spięty, ale jednocześnie zachowuje się profesjonalnie, na tyle na ile wymaga tego sytuacja. W przypadku poszukiwania produktu personel służy pomocą, bardzo często kierownik sklepu pomaga znaleźć poszukiwaną rzecz na terenie sklepu, zapleczu, a jeśli możliwości się kończą w innym oddziale "Pepco". Dzięki uprzejmości obsługi kilka razy udało mi się zarezerwować w innym oddziale telefonicznie rzecz z bieżącej oferty, która była naprawdę trudno dostępna, lub dostępna w małych ilościach.Personel wychodzi z inicjatywą pomocy, ale nie jest nachalny. Jeśli w sklepie zachowujemy się właściwie nie ma się wrażenia bycia szpiegowanym przez jakiegokolwiek pracownika.W sklepie tym bez problemu przyjmuje się reklamacje i zwroty. W przypadku reklamacji bez paragonu personel sam doradził nam w jaki sposób możemy reklamować wadliwy produkt na podstawie informacji takich jak: data oraz dokładna godzina zakupu.Personel stosuje zakończenia sprzedażowe w przypadku każdego zakupu ale nie jest to ani sztuczne ani nachalne.W ostatnich minutach przed zamknięciem sklepu personel w odpowiedni sposób bez używania niegrzecznego tonu potrafi zgrabnie i delikatnie zaprosić klientów do kas. Nie czuje się przy tym złości pracownic, czy zniecierpliwienia spowodowanego końcem pracy.