Opinia użytkownika: kamzo21_1
Dotycząca firmy: LazienkaPlus.pl
Treść opinii: UWAGA OSZUŚCI! W firmie „łazienkaplus” zamówiona została bateria kuchenna. Paczka przyszła szybko, jednak okazało się, że jest to zupełnie inny produkt niż znajdujący się na zdjęciach (zdjęcia zmieniono tydzień później) Konsultowałem się z Rzecznikiem Praw Konsumenta. Zdjęcie produktu kupowanego w sieci musi odzwierciedlać stan faktyczny. Według UOKiK, konsument – zawierając umowę na odległość za pomocą strony internetowej przedsiębiorcy – podejmuje decyzję dotyczącą zawarcia umowy w oparciu o zamieszczone na niej zdjęcia produktów, uwzględniając ich kolor, kształt czy też ogólny wygląd. Zgłosiłem reklamację. Za stratę czasu i pieniędzy zażądałem wymiany sprzętu na towar ze zdjęcia (różnica całych 40 zł). Po 4 dniach reklamacja została odrzucona. Zaproponowano mi zwrot pieniędzy za przysłany produkt (w świetle przepisów przy zaistniałej sytuacji jest to oczywiście obowiązek - w myśl art. 8 ust. 2 ustawy o szczególnych warunkach sprzedaży konsumenckiej: Nieodpłatność naprawy i wymiany w rozumieniu ust. 1 oznacza, że sprzedawca ma również obowiązek zwrotu kosztów poniesionych przez kupującego, w szczególności kosztów demontażu, dostarczenia, robocizny, materiałów oraz ponownego zamontowania i uruchomienia). Przy próbie kontaktu w celu ustalenia szczegółów zwrotu dział reklamacyjny był zajęty (strasznie dużo musi być tych reklamacji). Obiecano mi kontakt jeszcze w tym samym dniu. Po 3 dniach czekania postanowiłem znowu skontaktować się z działem reklamacyjnym. Niestety, lecz sytuacja się powtórzyła. Zobowiązano się do kontaktu, lecz telefon milczy. Wciąż mam baterię, której nie zamawiałem. Pieniędzy nie odzyskałem. Tracę przy tej sytuacji czas i nerwy. Firma stale udowadnia, że nie szanuje swoich klientów i nie potrafi załatwić problemów, które wynikają z ich winy. ZDECYDOWANIE NIE POLECAM!