Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Przestrzegam, nie traktujcie poważnie informacji Centrum Obsługi Klienta Vectry.Na zadanego z dużym wyprzedzeniem (w związku ze sprzedaż mieszkania) mojego maila między innymi z pytaniem "Czy rozwiązując umowę powinienem zwrócić jakieś urządzenia lub dopełnić innych formalności?" Nie raczono poinformować mnie o konieczności zapłaty kary umownej w wys. ok. 2.500 zł !!! O fakcie dowiedziałem się dopiero w Vektrze jak przyszedłem rozwiązać umowę! Firma nie poczuwa się do winy ani do naprawienia szkody. Wszelkie ich pisma ograniczają się do tego, że miałem to w umowie. Wychodzi na to, że jak pracownik wprowadzi Klienta w błąd lub udzieli niepełnej informacji, to nikt za to nie odpowiada. Widocznie taka jest polityka Firmy. Ciekawe czy dostał za to premię?..... a każde pismo od nich kończy się tak: "Miło nam poinformować, że dzięki Państwa opiniom zostaliśmy odznaczeni Godłem Dbamy o Jakość Obsługi 2016 r. Pozostajemy z nadzieją, że uzyskanie ww. odznaczenia w korzystny sposób wpłynie na zaufanie, jakim jesteśmy obdarzani i pozwoli na umacnianie pozytywnych relacji między firmą a Klientami."