Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Carrefour

Treść opinii: Wczoraj błam na zakupach w CH Galeria Mokotów, korzystając z okazji weszłam do Carrefour'a, ponieważ to najbliższy duży sklep spożywczy od mojego domu. Weszłam po konkretne rzeczy z listy zakupów. Nie byłam tam pierwszy raz dlatego wiedziałam dokąd mam się udać. Po kilku minutach szukania okazało się, że w sklepie było przemeblowanie, dlatego niewiele myśląc udałam się do pracownika. Ku memu zdziwieniu osoba odpowiedziała, że nie ma pojęcia gdzie szukać mojego produktu. Zapytałam kolejnego pracownika, on również odparł, że nie wie. Sklep opuściłam bez szukanych pozycji z listy, ale za to obsługa przy kasie wykazała się większą kompetencją. Pani rozmawiała ze mną skanując produkty, była uśmiechnięta i starała się aby było mi miło. Mimo tego, że nie zważyłam słonecznika, nie nakrzyczała na mnie, ani nie wywracała oczami, jak to mi się często zdarzało, tylko z opanowaniem wyjaśniła gdzie iść. Zdecydowanie obsługa przy kasie nadrabia za zupełny brak wiedzy pracowników hali.