Opinia użytkownika: Ryszard_160
Dotycząca firmy: Vectra
Treść opinii: Rewelacyjne fatalna obsługa sprzedażowa. Dziwię się właścicielom VECTRA SA, że mają tak fatalne kadry marketingowo-sprzedażowe. Jak można płacić pieniądze ludziom, którzy nie mają pojęcia o obsłudze klienta i jakby nie było, budują fatalny wizerunek Właścicielom firmy VECTRA SA, oraz ich akcjonariuszom, którzy zainwestowali swoje pieniądze w tak fatalny menedżment. Wiem co mówię, bo zarządzałem firmami po całym świecie i to na dużych liczbach pracowników w marketingu, sprzedaży i produkcji. Na zapytanie, czy ja również mogę nagrywać rozmowę sprzedażową tak jak Państwa handlowcy, oczywiście się nie zgadzali i chcieli się rozłączać, Panowie Właściciele i Akcjonariusze wstyd mi za WAS, macie coś do ukrycia?, czy wystawiliście firmę na sprzedaż. Szkoda mi tych Właścicieli i Akcjonaiuszy VECTRA SA, bo wyrzucają swoje pieniądze w błoto - inwestując w tak fatalne kadry. Zaznaczam, że mam porównanie z obsługą klienta w porównywalnych firmach tej branży. Korzystam z ich usług po całej Polsce. Panowie Właściciele - wstyd mi za Was, że nie monitorujecie swoje zatrudnione kadry. Ostatecznie dopiero jedna Osoba z Waszej kadry była na tyle kompetentna i na tyle znała Waszą ofertę, że po 7 dniach rozmów i interwencji z Waszymi niby sprzedawcami, byłem w stanie wyprostować sprawę i dokonać zakupu i ustalić pakiet zakupowy. Panowie wstyd. Mój telefon 606 686 070. Mam nadzieję, ze będzie Was stać zadzwonić do mnie i chociaż przeprosić za swoich niby pracowników pracowników. Zaledwie jedna osoba z Waszej firmy zasługuje na awans. Jak chcecie uratować swój wizerunek, jak najszybciej ją odnajdźcie i dajcie jej odpowiednie godne wynagrodzenie, aby nauczyła Wasze kadry na czym polega sprzedaż Waszych usług. Szkoliłem w sprzedaży setki ludzi i wiem o czym mówię. Pozdrawiam i oczekuję kontaktu z Państwa strony, chociaż mam wątpliwości po zachowaniu Waszego menedżmentu, czy stać Państwa na to. Ryszard N.