Opinia użytkownika: Paulina_1771
Dotycząca firmy: Ochnik
Treść opinii: Podczas przedświątecznych zakupów prezentowych udałam się do sklepu Ochnik. Po wejściu do salonu zostałam przywitana z uśmiechem. Pani od razu zainteresowała się i podeszła z chęcią pomocy. W ten dzień wybierałam portfel na prezent, o czym poinformowałam ekspedientkę. Pani zapytała się jaka kolorystyka bądź fason byłby najlepszy. Udzieliłam informacji na ten temat, niestety zaproponowane produkty znacznie odbiegały od tych, którymi byłam zainteresowana. Podczas rozmowy raz jeszcze wspomniałam jaki typ/ kolor interesowałby mnie najbardziej. Niestety Pani, choć miła, upierała się przy swoich typach. W między czasie do salonu weszli kolejni klienci. Od razu usłyszeli miłe " dzień dobry", natomiast ja bez żadnego słowa zostałam sama a Pani ekspedientka zajęła się nowymi klientami. Kiedy tamci Państwo wyszli Sprzedawczyni już się mną nie zainteresowała. Po podejściu do kasy zostałam obsłużona bez żadnych przeciwwskazań. Zostałam zaproszona do zapisania się do newslettera a cała realizacja transakcji przebiegła sprawnie.