Opinia użytkownika: Doriss
Dotycząca firmy: Media Markt
Treść opinii: Nikt nie podchodzi, żeby pomóc, na pracownika działu czasem czeka się nawet pół godziny (2 ostatnie razy zrezygnowałam z zakupu w tym sklepie), jeden odsyła do drugiego...masakra. Jeśli chodzi o osoby stojące w punkcie gwarancyjnym to kompletnie szkoda słów, są tak mili, jakby stali tam za kare, mają kompletnie gdzieś co się do nich mówi, są niekompetentni, ale ostatnio facet przeszedł samego siebie, oddaliśmy tablet na gwarancje (pomijając fakt, że nie uznano gwarancji, ba nawet nam ją odebrano po 4 miesiącach od zakupu bo urządzenie się nie ładowało i serwis wycenił naprawę tableta za 299zł na UWAGA 1468zł!!!!!) to i gościu który opisywał tablet źle opisał uszkodzenie, a na dokumentach było napisane że po kontakcie ze mną nie zgodziłam się na naprawę!!! No oczywiście za takie pieniądze bym się nie zgodziła, ale NIKT SIĘ ZE MNĄ NIE KONTAKTOWAŁ!!!!