Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Do Kaufland-a lubię wstąpić, jak tylko mam okazję/jestem w pobliżu i dysponuję czasem, na przejście po sklepie. 13 stycznia byłam w pobliżu, więc zajrzałam, sprawdzić, czy są jakieś ciekawe promocje, może coś by mi się w domu przydało. To była dobra decyzja, choć niepodyktowana konkretnymi potrzebami. Trafiłam na artykuły, przydatne w domu i w atrakcyjnych cenach, więc można uznać, że piątek, 13-sty i zadowolenie w komplecie. W sklepie zastałam ład i porządek, także ekspozycyjny w zaopatrzeniu, dużo przestrzeni dla klientów i uprzejmych pracowników. Czekając do kasy, zauważyłam istotną informację, z której wynikało, że – jeśli klient będzie czekał na obsługę kasową dłużej niż 5 minut, a nie wszystkie kasy będą czynne, otrzyma bon zakupowy wartości 5 zł. to ciekawa propozycja, dyscyplinująca organizację obsługi, ciekawe czy działa w realizacji, ale nie miałam okazji przekonać się, bo mój czas oczekiwania był znacznie krótszy do kasy, gdzie finalizację przyjmowała Aurelia, a w sklepie były słyszalne komunikaty, przywołujące kasjera do dodatkowego stanowiska. Jednak samą ofertę oceniam bardzo pozytywnie, dotąd w żadnej innej sieci handlowej, nie widziałam takiej informacji.