Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Magdalena_3652

Dotycząca firmy: LOTOS

Treść opinii: Od początku - wjazd na stację dobrze oznakowany ( dla mnie jako świeżo upieczonego kierowcy bardzo ważne), nie trzeba się zastanawiać gdzie wjazd, a nie wyjazd. Ilość dystrybutorów w zupełności wystarczająca - swoboda przejazdu między nimi. Dystrybutory czyste i w dobrym stanie technicznym. Co prawda z tankowaniem poradziłam sobie sama, jednak można zaobserwować w pobliżu Pana z obsługi, który w razie problemów służy pomocą. Po zatankowaniu udajemy się do kasy. Pan przy kasie miły, schludnie ubrany, powitał mnie. Przestrzeń kasowa uporządkowana - niestety nie zaobserwowałam rozłożenia towaru poza kasą, ale nie miałam takiej potrzeby. Po otrzymaniu informacji, że chcę zapłacić za paliwo z dystrybutora x kasjer zapytał mnie czy posiadam ich kartę na punkty, po usłyszeniu negatywnej odpowiedzi od razu zaproponował jej wyrobienie. Poinformował również w jaki sposób mam ją zarejestrować. Jak na standardy obsługi zabrakło propozycji dodatkowych produktów. Pan zapytał również czy potrzebna będzie faktura. Proces płatności przeprowadzony sprawnie. Wychodząc usłyszałam życzliwe Do widzenia.