Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: GO Sport
Treść opinii: Dnia 2 stycznia 2017 w godzinach popołudniowych udałam się do sklepu sportowego Go Sport. Już od wejścia słowami "dzień dobry" powitał mnie uśmiechnięty pracownik. Udałam się między alejki w celu znalezienia spodni i bluzy dresowej dla siebie. w sklepie panował jasny podział asortymentu, a towar na wieszakach był równo rozwieszony więc nie miałam problemów ze znalezieniem. Produkty posiadały oznaczenia cenowe. Widoczne również były aktualne przeceny. Wybrałam więc odpowiedni strój i przeszłam do przebieralni. Panował w niej porządek, nie było pozostawionych wieszaków i innych rzeczy. Przy przebieralniach był duży stojak, gdzie można powiesić niepasujacą odzież, co jest dużym ułatwieniem, gdyż nie trzeba chodzić po całym sklepie by odwiesić ubrania. Z wybranym dresem przeszłam do kasy. Mimo, że stał za nią pracownik kasa okazała się nieczynna pracownica poprosiła mnie o przejście do kasy na dolne piętro. Przy kasie pracownica spytała mnie o kartę stałego klienta oraz zaproponowała jej założenie i poinformowała o korzyściach wynikających z jej założenia. Po dokonaniu płatności pracownica zapakowała mi towar do reklamówki, schowała tam paragon i miło pożegnała.