Opinia użytkownika: iwona_1188
Dotycząca firmy: Leroy Merlin
Treść opinii: Udałam się do sklepu Leroy Merlin na dział hydraulika, by zakupić kran. Towar znalazłam wcześniej na stronie internetowej znałam nazwę producenta kolor i rodzaj materiału z jakiego został wykonany. Założyłam sobie,ze gdy tylko będzie to możliwe poproszę o pomoc doradcę, aby zaoszczędzić czas. Po udaniu się na dział, zastałam doradcę, który nie obsługiwał nikogo. Nie zareagował na moje pojawienie się, gdy jako pierwsza zapytałam, czy mógł by mi pokazać produkt jakiego szukam, nawet nie zatrzymał się by wysłuchać co mam do powiedzenia. Podszedł do ekspozycji i zaczął ją mierzyć. Ja stanęłam przy biurku czekając z wyraźnym niezadowoleniem. Po podejściu do mnie nie zapytał o nic tylko próbował wyszukać towar w komputerze nie wiedząc nawet jak pisze się jego nazwę. Na sam koniec powiedział mi a w zasadzie wskazał palcem ,gdzie go znajdę.