Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: Gosia_18

Dotycząca firmy: Piotr i Paweł

Treść opinii: Nie jestem zadowolona z obsługi przy kasach w podanym sklepie sieci Piotr i Paweł, bywam tam około cztery razy w tygodniu. Choć za pomocą reklam wokoło firma chwali się, że klient nie musi czekać przy kasach, tak niestety nie jest. W godzinach szczytu otwarte są maksymalnie 3 kasy, do których w kolejce czeka ponad 5 osób. Nad kasami wywieszono tabliczki, że czekając w kolejce jako piąta osoba lub dalej, można zgłosić się do kasjerki po zniżkę. Często byłam świadkiem sytuacji, kiedy kasjerka wydawała się wręcz urażona, że ktoś to zgłasza, choć takie jest jego prawo. Nie było to związane z żadnego rodzaju niegrzecznym sposobem zgłaszania przez klienta tego faktu. Niektóre kasjerki nie odpowiadają na powitanie, niektóre mówią automatycznie "Dzień dobry", ani razu nie zerkając na klienta. Bardzo często pojawiają się różne błędy, musi przychodzić kierownik, korygować, co nie dzieje się niestety szybko. Choć rozumiem, że praca za kasą łączy się z poczuciem presji, stresem, często niegrzecznościami ze strony klientów, to niestety ja, jako pojedyncza klientka, w znakomitej większości przypadków spotykam się z nieprofesjonalną, zimną, powolną obsługą.