Opinia użytkownika: Wojciech_899
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: 27 grudnia 2016 r. zdecydowałem się zrobić zakupy w Biedronce mimo pory, w której jest duży ruch. O godzinie 15 wszedłem po kilka rzeczy i pierwsze co rzuciło mi się w oczy to brudna podłoga i poprzekładane owoce - banany leżały nie na swoim miejscu. Na liście miałem pomidory w puszce, nie mogłem ich znaleźć. Poprosiłem ochroniarza, by mi pomógł. Nie wiedział niestety, gdzie znajduje się dany produkt. Pracownik wykładający towar pomylił się, gdy mnie prowadził, lecz po jakimś czasie udało się znaleźć to, czego szukałem. Nadeszła kolej na zapłacenie. Gdy wyczekałem się w kasie około 2 minut, pracownik poinformował, że kasa zostanie zamknięta i musiałem przejść obok. Tam czekałem prawie 5 minut. Uważam, że przy tak dużym ruchu powinno być więcej osób na kasie. Pani oczywiście spytała, czy może być winna grosika...