Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Maxi ZOO
Treść opinii: Podczas mojej wizyty było dwóch pracowników. Jeden z nich przywitał mnie na wejściu, ale nie zaoferował pomocy mimo niewielkiego ruchu w sklepie. Po 5 min sam poprosiłem o pomoc. Wypytywał o wygląd i cechy zwierzęcia, żeby dobrać najlepszą opcję dla mnie. Był dobrze zorientowany w ofercie sklepu. Potrafił wymienić cechy zalety i korzyści produktów, które zaoferował mi jako komplementarne. Szczerze mówił o jakości poszczególnych produktów. Przestrzegał mnie co wybrać, a czego lepiej unikać przy zwierzęciu które posiadam. Był uśmiechnięty i ubrany w firmowy czysty uniform. Przy kasie pracownik pożegnał mnie, ale nie podziękował za zakupy. W sklepie niektóre produkty były łatwo dostępne, a niektóre były niewygodne do obejrzenia. W sklepie było czysto. Produkty w promocji były oznaczone specjalnymi karteczkami. Wyszczególnione były produkty typu mega hit. Przed wejściem stał stojak wielko-gabarytowymi produktami. Logo sklepu było najbardziej widoczne wzgledem innych sklepów w galerii.