Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Kasa Stefczyka
Treść opinii: Podano mi błędną informację odnośnie kosztu za dokonanie przelewu. Pracowniczka Kasy Stefczyka zapytana przeze mnie ile wynosi koszt takiej operacji podała cenę niższą, niż rzeczywiście zapłaciłam za chwilę przy kasie. Kiedy zgłosiłam, iż podany przez Panią w kasie koszt nie zgadza mi się z tym, co przed paroma minutami usłyszałam od Innej Pracowniczki, obsługująca mnie Pani, nie miała mi nic do powiedzenia tytułem wyjaśnienia, poza tym, że jej system wskazuje inną kwotę za operację przelewu. Wróciłam zatem ponownie do Pani, która obsługiwała mnie jako pierwsza (zanim skierowano mnie do stanowiska kasy) i poinformowałam, iż podała mi błędną informację. Pani zamiast przeprosin, przyznała się do swojej niekompetencji, tu cytat: "Nie jestem kasjerką, nie wiem ile kosztuje przelew, mogłam się pomylić". Tu zgadzam się z Pracowniczką Kasy Stefczyka - każdy ma prawo do błędu. Niemniej jednak, twierdzę, że skoro nie zna się odpowiedzi na pytanie klienta, to nie podaje się błędnych informacji, tylko sprawdza bądź pyta współpracownika. Obie obsługujące mnie Panie były dalekie od uprzejmości - zwłaszcza Pani w kasie. Odniosłam nieodparte wrażenie, że jakość obsługi jest zupełnie inna kiedy przynosi się środki finansowe do tego miejsca (lepsza), od traktowania w momencie ich zabierania do innej placówki. Być może jest to związane po prostu ze zmianą personelu. Byłam klientką Kasy Stefczyka przez ok. 5 lat i nigdy wcześniej nie wychodziłam z tego miejsca tak poruszona i zdegustowana, jak dzisiaj. Dziś zakończyłam współpracę z Kasą definitywnie.