Opinia użytkownika: Sebastian_640
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Jakość obsługi na bardzo dobrym poziomie, na samym początku, po podjechaniu pod dystrybutor gazu LPG, z budynku wyszedł pomóc mi pracownik stacji w bluzie, czapce i rękawicach. Na piersi miał przypiętą plakietkę z imieniem. Po uzgodnieniu ilości paliwa, udałem się do ubikacji. Stan ubikacji uważam za dobry, nie dało odczuć się tam niemiłego zapachu, stan sanitariatu również był w porządku, zamki w drzwiach sprawne, mydelniczki napełnione. Po wyjściu z ubikacji, pracownik obsługi oznajmił mi że tankowanie się już zakończyło. Udałem się więc do kasy, tam, zostałem zaproszony do drugiej kasy, która była wolna. Pracownik obsługi zaproponował mi dodatkowy produkt w postaci zimowego płynu do spryskiwaczy, po mojej odmowie wydał mi resztę wraz z paragonem i kartą na punkty. Płatność przebiegła najszybciej ze wszystkich opisanych tutaj etapów. Na sklepie dało odczuć się przyjemny zapach w powietrzu, podłogi były w stanie czystym, produkty na półkach nie zakurzone, w lodówkach z produktami również był porządek. Przy dystrybutorze woda z detergentem do mycia szyb, szczotka do mycia szyb lekko już zużyta. Generalna czystość na parkingu była dostateczna. Dało się zauważyć pojedyncze śmieci na parkingu za stacją benzynową, wynikające zapewne z kultury stacjonujących tam kierowców ciężarówek. Przed drzwiami znajdowała się paleta z zimowymi płynami do spryskiwaczy, owinięta folią, która była dość rozdarta i zalegała na chodniku.