Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Kaufland
Treść opinii: Do sklepów sieci Kaufland muszę jechać ekstra, do innego miasteczka, albo wstąpić po drodze, jeśli prowadzi trasa aktualnego przejazdu. 22 października, placówka w Wieluniu była na trasie naszej podróży, więc wstąpiliśmy na małe zakupy, przy okazji. Generalnie to sklep jak inne tej sieci, więc układ i zaopatrzenie niczym nie odbiegały – dużo różnorodnego asortymentu, uporządkowanego w działach, m.in. świeże pieczywo, świeży asortyment warzyw i owoców (na wejściu), zwiększona ilość artykułów aktualnego zapotrzebowania (nadchodzący dzień zmarłych). Obsługa sklepu była grzeczna i miła, a obsada stanowiskowa pozwalała na sprawne zakupy. Nie miałam potrzeby korzystania z pomocy pracowników na sklepie, ale widziałam, gdy inny klient prosił o pomoc - został zaprowadzony do właściwego miejsca w sklepie, Stanęłam przy ladzie wędlin i serów, była kolejka, ale zaraz podszedł pracownik, zajmujący się krojeniem/porcjowaniem i podał mi to, czego potrzebowałam. Organizacja kasowa, także nie była uciążliwym wyczekiwaniem, ilość czynnych kas, umożliwiała sprawną rotację płacących. Tego dnia sklep miał sporo atrakcyjnych promocji, skomasowanych w koszach, w pobliżu kas. Choć nie mam regularnych gazetek/ofert tej sieci, zwykle w czasie pobytu w Kauflandzie znajduję coś, czego nie planowałam, bo atrakcyjnych cen nie brakuje. Ogólnie, zakupy przebiegły bez zastrzeżeń w przyjemnej atmosferze, a sama wizyta pozostawiła przyjemne wrażenie. Parking przy-sklepowy mieścił wiele samochodów, a kierunki poruszania się były oznaczone.