Opinia użytkownika: Alicja_275
Dotycząca firmy: InPost
Treść opinii: Świetnie. Jeśli tylko nie potrzebujesz czegoś od pracowników - jest to najlepsza firma (jakość, cena). Jeśli tylko potrzebujesz czegokolwiek od ich infolinii - można to w skrócie określić jako Bareja w krajach III świata. Pracownicy niekompetentni, nie odbierają telefonów, rzucają słuchawką, kłamią, jeden przeczy drugiemu, oddziały podane na stronie i w aplikacji - w rzeczywistości wogóle nie istnieją... Rekompensuje to wyłącznie fakt, że z kilku punktów w województwie i z każdego paczkomatu można nadać i odebrać naprawdę tanio. Rada dla klientów? 3 razy przemyśl co i jak, nie myl się, nic nie zmieniaj i unikaj ich zespołu. Wtedy będzie okej. Na plus: Oferta,cena,asortyment. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.