Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: DPD Polska
Treść opinii: Fatalnie. DPD Polska, jest tragiczna firmą. Kurier, który jest zamówiony na konkretną godzinę do odbioru zamówienia w Centrum Handlowym, nie raczy nawet poinformować, iż nie pojawi się we wskazanym miejscu. Jeśli w punkcie, z którego ma odebrać zamówienie nie ma żadnego pracownika, nie raczy nawet zadzwonić. Były sytuacje w których nadana przesyłka na wskazany adres na liście przewozowym trafiła zupełnie gdzieś indziej. Kurierzy, którzy pracują w DPD maja prezencję, aczkolwiek wielu rzeczy nie potrafią wytłumaczyć, nie stosują się do zaleceń, które ich obowiązują: np do wykonania telefonu do klienta, gdy klienta nie ma przy stoisku w pracy. Na plus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Organizacja i czas obsługi.