Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: RTV EURO AGD
Treść opinii: Bardzo źle. Zamówiony przedmiot przez internet musiałem sam sobie odnaleźć na półce, co mi się nie udało, po prośbie skierowanej do pracownika sklepu, nastąpiła krótka i niezbyt miła odpowiedź. Pracownik udał się do magazynu gdzie znalazł zamawiany przedmiot. Miał oczywiście problem ze znalezieniem produktu, najwyraźniej ze względu na nieznajomość artykułów. Jako klient zamawiający przedmiot przez internet oczekiwałbym od sklepu, że jak tylko podejdę do kasy, poinformuję sprzedawcę o chęci odbioru zamówionego towaru i podaniu swojego imienia i nazwiska to ten sam wyszuka mojego zamówienia w systemie komputerowym i przyniesie mi specjalnie dla mnie przygotowany i czekający na mnie produkt. Na plus: Oferta,cena,asortyment. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi, wygląd miejsca obsługi.