Opinia użytkownika: RENATA_634
Dotycząca firmy: eobuwie.pl
Treść opinii: Źle. Obsługa sklepu zadowalająca tylko jeśli zakup okaże się trafiony i zgodny z opisem. W ostatnim czasie jednak otrzymałam towar uszkodzony. Sklep zapewnia o możliwości darmowego zwrotu i wymiany w ciągu 30 dni. W tym sklepie termin 'wymiana' funkcjonuje tylko w teorii. Nie dość, że sklep nie wywiązał się z umowy zawartej na odległość wysyłając mi wadliwy towar to przez tydzień prowadził ze mną korespondencję odmowną w sprawie wymiany. Ostatecznie w tym sklepie nie ma możliwości wymiany towaru. Byłam zmuszona złożyć nowe zamówienie, za które musiałam znów zapłacić i czekać na zwrot kosztów za odesłaną, uszkodzoną parę. Ponieważ wcześniej zakupiłam towar z wykorzystaniem bonu rabatowego musiałam dosłownie walczyć o naliczenie mi rabatu i odjęcie kosztów wysyłki, które zostały mi bezczelnie doliczone. Na plus: Oferta,cena,asortyment, wygląd miejsca obsługi. Na minus: Wiedza i kompetencje personelu,zachowanie personelu, organizacja i czas obsługi.