Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Burger King
Treść opinii: Weszłam do lokalu w drodze na dworzec, przy kasie nie było kolejki więc od razu zostałam obsłużona. Osoba, która przyjmowała zamówienie sprawiała wrażenie, jakby bardzo spieszyło jej się i najchętniej by się mnie pozbyła. Przy odbiorze zamówienia poprosiłam o dodatkowy majonez, który w lokalach tej sieci jest bezpłatny. Kierownik zmiany (jak wynikało z plakietki) nawet nie pokwapił się o wytłumaczenie - cytuję "majonez złotówkę". Kiedy dopłaciłam zażądaną przez pana kwotę, rzucił na moją tacę saszetkę majonezu, po czym odszedł bez słowa oraz bez wydania mi paragonu. Odeszłam w poszukiwaniu miejsca do siedzenia, co nie było łatwe, bo większość stołów - mimo niewielkiego ruchu - była brudna. Siedziałam blisko kasy - słyszałam jak chwilę później kierownik wykazuje się kolejny raz swoją niekompetencją - tłumaczył mężczyźnie, że nie może wziąć kanapki bez jednego ze składników. Miałam nadzieję, że może chociaż jedzenie nadrobi te problemy - niestety, przesolone frytki i zimna kanapka nie uratowały honoru lokalu. Zdecydowanie odradzam...