Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik

Dotycząca firmy: H&M

Treść opinii: Ostatnie poniedziałkowe przedpołudnie spędziłam w Złotych tarasach. Sklepem, na którym najbardziej mi zależało był H&M. zawsze ceniłam ta markę za różnorodność ubrań i adekwatną do ich jakości , dość niską cenę. I tym razem, co do cen produktów nie mam zastrzeżeń, uważam ze w sklepie tym można kupić naprawde fajne ubrania, nie wydając zbyt dużo pieniędzy. Niestety jednak jakość obsługi i " porządek " a raczej nieporządek, jaki panował w tym sklepoe mnie zasmuciły. Pomimo, ze byłam na zakupach nie w sobote czy niedziele, a w poniedziałek o dość wczesnej porze gdy nie było zbyt dużo ludzi to wiele ubrań w sklepie było nie na swoim miejscu , bądź też leżały porozrzucane, obok swoich wieszaków. Nie powiem, że nie przeszkadzało to w znalezieniu tego, czego szukałam. Rozmiarówka spodni( bo to wlasnie je chciałam kupic ) była kompletnie chaotyczna i poukładana bez żadnego sensu.. Miedzy rozmiarem spodni xs a s znajdowały sie nagle zagubione spodnie o rozmiarze Xl... Drugą rzeczą, która rzuciła mi sie w oczy była obsluga. Funkcjonowała jedynie jedna kasa, w której można było zapłacić i juz przy 4 osobach chcących zapłacić robiła sie kolejka .. Reszta pan i panów z obsługi widziała zaistniała sytuację i zniecierpliwienie klientów, ale nie przejmowała sie tym zbytnio.. Gdy udało mi sie w koncu " wystać " w kolejce i poprosiłam panią o sprawdzenie jednego rozmiaru butów w innym sklepie H&M pani ta dała mi numery telefonów innych sklepów i powiedziała , żebym sama zadzwoniła. Nie była w tym nieuprzejma bądź tez niesympatyczna, jednak wydaje mi sie, ze to wlasnie obsłudze powinno zależeć na sprzedaży produktu z ich sklepu. Dodam jeszcze, że dzwoniłam pod te numery kilka razy i dopiero jeden z nich, po kilku godzinach odebrał. Okazało sie, że mojego rozmiaru już nie ma. Niestety butow nie kupiłam..