Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Na MOP przy A4/ Orlen Aleksandrowice zatrzymaliśmy, aby skorzystać z toalet i kupić na drogę napoje, ale to nie był przyjemny postój, głównie ze względu na postawę pracownic, których elegancki wygląd był daleki od jakości piastowanych obowiązków, zwłaszcza, tej starszej, wymądrzającej się w swojej niewiedzy. Bardzo nie lubię, gdy pracownik próbuje mnie ośmieszyć, niemal publicznie, tylko dlatego, że upomniałam się o brakujące punkty Vitay, a z taką sytuacją miałam do czynienia na tej stacji paliw, dużej, bo przy A4, ale niestety, kompetencje pracownic pozostawiły wiele do życzenia. Zbyt długo jestem klientem Orlenu, zaryzykuję stwierdzenie – znacznie, o wiele dłużej niż te panie pracują na Orlenie, aby mnie zwodzić, czy ośmieszać w obecności innych, stojących w kolejce. Obsługiwała mnie Natalia, której zwróciłam uwagę na brakujące punkty, próbowała mnie przekonać, że jest Ok., ale szybko zorientowała się, że mam rację, więc poprosiła starszą, obsługującą obok, koleżankę o pomoc w rozwiązaniu problemu. Ta z kolei uznała (chyba Alina), że brakujące punkty pojawią się w ciągu 24 godzin, większej bzdury nie słyszałam – jak może pojawić się cos, czego nie zarejestrowano? Co to – science fiction obsługi? Klienci stali, pani się wymądrzała, ja straciłam cierpliwość, więc powiedziałam coś kąśliwego i podziękowałam, no to pani ostentacyjnie stwierdziła łaskawie, że może zrobić reklamację, zrezygnowałam i pożegnałam, „niech sobie doliczy te punkty”- tego jej, oczywiście nie powiedziałam. Wcześniej czekałam w długiej kolejce do toalety, bo kabin jest tutaj bardzo ograniczona ilość (aż 2), a do higieny też można się przyczepić, począwszy od zapachu w powietrzu, zbliżając się do tej części budynku, w holu. Jak na stację paliw przy autostradzie, gdzie przewija się wielu klientów, różnych narodowości to nie jest pochlebna wizytówka. Dobrze, że sklep stanowi oddzielne pomieszczenie z niezależnym wejściem. W sklepie był porządek i przejrzyste prezentacje ofert handlowych. Na zewnątrz – dużo miejsca do parkowania. W tym dniu (24 IX) była to 4-a placówka Orlenu, gdzie mieliśmy postój w podróży, ale 2-ga, gdzie obsługa okazała się, być mało przyjazna. Jakiś czas temu, już tutaj byliśmy, ale wtedy, moje wrażenia były, zgoła odmienne.