Opinia użytkownika: Aleksandra_1884
Dotycząca firmy: Tesco
Treść opinii: Robiłam ostatnio zakupy w tym sklepie, włożyłam do koszyka będąca w promocji paczkę mix sałat oraz inne potrzebne do sałatki rzeczy, w celu zakupu udałam się do kas samoobsługowych, postałam chwilę w kolejce po czym zajęłam wolną kasę i zaczęłam kasować swoje zakupy, po skasowaniu sałat i położeniu jej do strefy pakowania wyskoczył błąd, więc poprosiłam Pana z obsługi o pomoc, ten powiedział,że tej sałaty nie mają w systemie, więc jej nie kupię, po czym wziął ją i rzucił do koszyka w którym było kilkanaście produktów i odszedł. Stałam chwilę w bezruchu, bo byłam w szoku, ja rozumiem, że mogli nie mieć tego w systemie, ale Pan mógłby mi wytłumaczyć i pozwolić podejść i wymienić ją na inną, a nie po prostu się odwrócić. Potrzebowałam tego składnika bardzo, a musiałabym wrócić się z powrotem z wszystkimi zakupami w celu wzięcia innej. Także postanowiłam zostawić na chwilę swoje zakupy (i blokować niestety kasę) i pójść wziąć inną skoro nikt się tym nie zainteresował.