Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: Hebe
Treść opinii: Pozytywnie i miło wspominam Najbliższe otoczenie Drogerii Hebe było czyste, zadbane i uporządkowane. Witryna sklepu była czysta i znajdował się na niej plakat z aktualna ofertą. Dostępne koszyki sklepowe również były czyste. Na Sali sprzedaży jak i przy kasach było czysto, a produkty były poukładane lecz w niektórych miejscach były widoczne braki. Konsultanci znajdujący się na sali sprzedaży ubrani byli w strój służbowy, posiadali widoczne identyfikatory oraz makijaż oczu oraz zachowywali się w odpowiedni sposób. Po 10 minutach podeszłam do Konsultanta, który rozkładał towar i poprosiłam o pomoc w wyborze dermokosmetyku (szampon do włosów). Konsultant Joanna ( Z-ca Kierownika) bez szczegółowych pytań wymaganych w scenariuszu przeszła do prezentacji produktu i zaprezentowała mi 3 produkty, opisując ich zalety oraz właściwości. Konsultant podczas całej mojej obsługi był bardzo miły i życzliwy, utrzymywał kontakt wzrokowy, uśmiechał się. Po dokonaniu wyboru, Konsultant na moje dziękuję odpowiedział proszę bardzo nie pytając mnie o inne potrzeby i nie sugerując mi o swojej dostępności. Gdy podeszłam do kasy było dwóch Kasjerów i po 1 Kliencie. Kasjer przywitał mnie słowami: dzień dobry (Katarzyna), zapytał o kartę stałego klienta a produkty spakował do reklamówki. Kasjer pożegnał mnie słowami: do widzenia, lecz nie zaproponował żadnych produktów z obszaru kas oraz nie zaoferował ofertę- gazetkę. Ogólnie moje wrażenie jest pozytywne, a na duży plus zasługuje sprawna i miła obsługa.