Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Pani Katarzyna S. podczas dwóch wizyt w biurze zachowywała się arogancko, nieuprzejmie i starała się pokazać, że ja jako klient na niczym się nie znam, nie mam racji.Podczas pierwszej wizyty, która była w kwietniu br. Pani Katarzyna S., twierdziła, że każdy może uzyskać informacje na temat mojej umowy, nawet jeśli nie posiada upoważnienia. Córka zadała pytanie a co z ochroną danych osobowy? Pani S. stwierdziła, że: „łaski pani nie robią skoro nie chcą udzielić informacji na temat umowy”, no tak, to prawda, ponieważ umowa nie jest na córkę. Wykłócała się w sposób bardzo bezczelny, nie miała odpowiedniej wiedzy żeby udzielić informacji klientowi.Druga moja wizyta w biurze była pod koniec lipca br. Pani S. po raz drugi pokazała, że nie musi być uprzejma dla osoby, która nie jest właścicielem umowy, a dla mnie (właściciela umowy) była fałszywie miła. Dodatkowo, patrząc mi w oczy, opowiadała o promocji, którą będę miał, o jakiś rabatach, pierdołach, których jak się okazało nie ma. Cena dla tego numeru miała wynosić 25zł przez 12 miesięcy, a od 13 do 24 miesiąca cena miała być 59zł. Niestety rachunki od początku się nie zgadzają.