Opinia użytkownika: Magdalena_3633
Dotycząca firmy: C&A
Treść opinii: Po wejściu do sklepu personel zwraca uwagę na przybyłych klientów.Po przejściu wszystkich działów można dostrzec ład i porządek panujący na wieszakach i półkach.Wszystkie ubrania dobrze posegregowane i ciekawie rozmieszczone. Po wybraniu interesujących mnie ubrań udaję się do przymierzalni.Z wybraną rzeczą podchodzę do kasy, przy której od momentu wejścia ,do tej chwili znajdują się 3 ekspedientki sklepu.Posiadam jedną rzecz ,z którą przyszłam ,do zwrotu ,a za drugą chcę zapłacić.Płacę i zaczyna się problem ze zwrotem ,okazuje się,iż system zwrotów nie funkcjonuje dobrze ,a ze jest niedziela Panie informują mnie ,ze nie dojdzie do takiej transakcji ,gdyż nie ponoszą odpowiedzialności i t d, i nie są pracownikami serwisu.Przy całej tej sytuacji 2 ekspedientki podnoszą głos i nie są miłe.Po chwili informują mnie w/w tonie ,że "może"jutro uda się zrobić zwrot....Zachowanie pań jest raczej odbiegające od grzecznościowych standardów panujących w tego rodzaju sklepie.