Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: DEICHMANN
Treść opinii: w dniu wczorajszym, będąc w galerii Białej w Białymstoku zaszłam do sklepu obuwniczego Deichmann po zakup nowych butów. Spotkałam się z bardzo niemiłym rozczarowaniem. Już na wstępie, po wejściu do sklepu i po wypowiedzianych przeze mnie słowach "dzień dobry" zastanawiałam się czy oby na pewno chcę dokonać tu zakupów. chciałam usłyszeć odpowiedz na moje "dzień dobry" aczkolwiek nie miałam od kogo ponieważ przy kasie nie było ani jednej Pani. Patrząc po sklepie można było zauważyć gdzieś z tyłu sklepu Panie,ale niestety nie przy wejściu, nie przy kasie, tylko na końcu sklepu. Chcą dokonać zakupu, chodziłam między półkami, aby coś wybrać, trwało to ok 10-15 minut bo na nic nie mogłam się zdecydować, a jeśli zdecydowałam się nie mogłam znaleźć rozmiaru wśród porozrzucanych po półkach kartonach. Oczywiście znalazłam buty, które spodobały mi się, ale karton z tymi butami, znajdował się zupełnie w innym "słupku" i przy innych butach. Nie uzyskałam od żadnej Pani pomocy, nie usłyszałam od żadnej Pani "czy może w czymś pomóc?". Kompletnie nic. po po odejściu do kasy Pani bez żadnego słowa "dzień dobry" wzięła się za liczenie a po wypowiedzeniu kwoty dodała bardzo szybko "może wkładki skórzane?". nie usłyszałam żadnej zachęty aby te wkładki kupić, po co one są dokładnie, w czym pomagają gdy ma się je w butach- nie muszę przecież wszystkiego sama się domyślać. Nie było żadnego zaangażowania aby sprzedać dany produkt. Po zapłaceniu nie usłyszałam także jaki mam okres gwarancji, kompletnie nic. Wychodząc na moje słowa "do widzenia" także nie usłyszałam odpowiedzi. Ogólnie jestem bardzo zawiedziona, ze klient, który przychodzi do tego sklepu nie czuje, że może na kogoś liczyć. Przykre jest to, że Panie które mają wiedzę na temat danego proponowanego produktu nie zachęcają do sprzedaży.