Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik

Dotycząca firmy: Agata meble

Treść opinii: W dniu dzisiejszym podczas robienia zakupów zostałem źle obsłużony. W kasie za kupioną rzecz powiedzieli mi całkowicie inną cenę niż była widoczna przy koszyku. Po zapłaceniu i wróceniu ponownie, na miejsce gdzie mój zakup się znajdował poprosiłem osobę obsługującą aby mi to wyjaśniła. Pani zawołała inną Panią, tamta mi powiedziała że te ceny dotyczą towarów z innego kosza, zapytałem się gdzie w takim razie mogę znaleźć cenę mojego towaru, kasjerka mi na to powiedziała że nie ma tej ceny. W takim razie powiedziałem że chce to kupić po cenie która jest widoczna. Pani poszła po Panią Kierownik, po chwili Pani kierownik się pojawiła i powiedziała ze tego produktu nie dostane po tej cenie po której są widoczne, bo to nie ta cena. I żebym czytał co biorę. Ponieważ jest jasno i wyraźnie napisane, żę to nie ten produkt a konkretnie nie jego wymiary. Po dłuższej rozmowie, która do niczego nie prowadziła ponieważ Pani kierownik co chwile mi przerywała. Odszedłem. Jednak jeżeli chodzi o obsługę to Pani Kierownik ani nikt z obsługi mnie nie przeprosił wręcz przeciwnie stwierdzając iż to jest moja wina. Promocja jest od wczoraj i żaden pracownik od dnia wczorajszego nie założył ceny. Klienci podczas mojej rozmowy z Pania Kierownik przyznawali mi rację że też by pomyśleli że to ta cena, i nikt by nic nie sprawdzał bo były dwie kosze i dwie ceny. Jak do tej pory byłem zadowolony, ze sklepu agatahome natomiast po dzisiejszej rozmowie z Kierującą sklep, jestem zwiedziony i zniesmaczony takim traktowaniem. Czystość w sklepie ok bez żadnego zarzutu.