Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Z siecią Orange jestem ”związana” dość mocno/szeroko i, w zasadzie nie mogę narzekać, na jakość usług/relacji a ceny, też są do przyjęcia. Jednak telefon od konsultanta Orange, proponujący darmowy telefon i opłatę 59,90 zł był nadto, co już posiadam (3 aparaty z numerami i Neostrada). Bardzo sprytnie i umiejętnie próbowano mnie zachęcić, sugerując udział w jakichś badaniach rynkowych, nagrodzie. Tylko co to za nagroda, skoro przez 2 lata musiałabym płacić/doładowywać co miesiąc numer, chyba, że nagroda dla operatora za ”spryt bajer” pracowniczy i umiejętne ”omamienie”, w dodatku, posiadanego klienta. Co więcej, na moją odmowę, proponowano mi przyjęcie oferty, np. na prezent dla innej osoby (kogoś z rodziny lub znajomych) – osobliwe kuriozum oferty – własnego klienta tak bezczelnie naciągać, bo nic innego nie przychodzi mi do głowy, w mojej sytuacji. Już i tak, płacę co miesiąc kwotę przekraczającą 200 zł, a tu jeszcze chcą więcej. Coraz poważniej rozważam, emigrację do innego operatora, bo konkurencja jest spora. Kolejne moje umowy będą się wnet kończyć. Od wielu lat jestem klientem Orange i można by rzec – jestem przywiązana, ale ”rozwód” nie jest niemożliwy. Skoro w bazie mają wszelkie moje dane, powinni racjonalnej potraktować oferty dla mnie, a nie traktować jak ”dojnego” klienta. Ten kontakt telefoniczny oceniam bardzo negatywnie łącznie z przedstawioną ofertą. Konsultant starał się, zapewne zgodnie z wytycznymi, ale nawet to nie obroniło, tejże oceny. Klient lubi być doceniany, zwłaszcza długoletni, a nie -”skubany”, bo tak czułam się podczas tej rozmowy, 11 sierpnia.