Opinia użytkownika: ZweryfikowanyKlient
Dotycząca firmy: Biesiadowo
Treść opinii: 1. Po wejściu do pizzeri zostałem przywitany przez pracownika stojącego za ladą.2. Usiadłem przy stoliku, który był czysty, jak również całe wnętrze.3. Pomyślałem, że usiądę na zewnątrz - idąc do ogrodu, pracownik wręczył mi menu, mówiąc, żebym przyszedł do lady i złożył zamówienie.4. Na zewnątrz w ogrodzie, otoczenie było również zadbane (przystrzyżona trawa, zadbane kwiaty, czysty stół z przyprawami i serwetkami, mały plac zabaw dla dzieci).5. Wróciłem do środka, do lady, żeby złożyć zamówienie.6. Lada była utrzymana w czystości; stały na niej ulotki reklamowe, rurki do napojów oraz leżały menu.7. Zamówiłem, cytuję: "Poproszę pizzę hawajską z dodatkowym serem i herbatę earl grey. Będę siedział na zewnątrz".8. Pracownica ubrana w białą koszulkę (bez dokładnego oznaczenia emblematem pizzeri) i ciemne spodnie powiedziała tylko: "Dobrze" 9. Nie zapytała się mnie czy chcę przystawkę, również o rodzaj i wielkość pizzy. Nie powiedziała również ile wyniesie rachunek.10. Odchodząc powiedziałem, że poproszę o małą pizzę.11. Po 2 minutach od zamówienia dostałem herbatę, ale bez łyżeczki. Przyniesiono również talerz i sztućce.12. Kelnerka (ta sam , która przyjmowała zamówienie) była miła i uśmiechnięta, z życzliwością powiedziała "proszę" podając herbatę.13. Poprosiłem o łyżeczkę do herbaty i sos czosnkowy.14. Kelnerka miło wytłumaczyła, że do pizzy są podawane 3 różne sosy.15. Po 7 minutach od złożenia zamówienia dostałem pizzę.16. Po raz kolejny niewymuszony i naturalny uśmiech kelnerki i "smacznego".17. W ciągu 25 minut zjadłem pizzę i wypiłem herbatę.18. W toalecie było bardzo czysto, zapach był neutralny, był papier toaletowy, a przy zlewie stał pojemnik z mydłem w płynie, była również czynna suszarka do rąk; słabo było oświetlone lustro.19. Poczekałem jeszcze około 10 minut, ale nikt nie podszedł do mojego stolika, ani do innych, przy których goście mniej więcej tyle samo czasu konsumowali pizzę.20. Poszedłem do środka i poprosiłem o rachunek oraz o zapakowanie pozostałej pizzy.21. Kelnerka od razu podała mi pudełko, a myślałem, że ona zapakuje mi pizzę - to mi się nie spodobało.22. Zapytała się jeszcze o formę płatności - wybrałem płatność kartą.23. Powiedziała sumę, przyjęła płatność kartą i podała mi wydruk potwierdzający transakcję kartą.24. Rachunku wypisanego odręcznie czy wydrukowanego paragonu fiskalnego nie dostałem.25. Z uśmiechem kelnerka powiedziała: "Dziękuję i do zobaczenia"26. Wróciłem do stolika, zapakowałem resztę pizzy i opuściłem Biesiadowo.UWAGI: Czysto, smacznie i miła obsługa z kilkoma niedociągnięciami. Na pewno tam wrócę.