Opinia użytkownika: zarejestrowany-uzytkownik
Dotycząca firmy: Orange
Treść opinii: Odkąd pamiętam, to ten salon obsługi klienta nie cieszy się dobrą opinią. Długie kolejki, ślamazarność i brak kompetencji przez obsługę oraz brak chęci pomocy to główne zarzuty dotyczące jakości obsługi w tym punkcie. Dzisiaj po raz kolejny (trzecie podejście) chciałem zarejestrować numer na kartę, ale po raz kolejny stało się to niemożliwe. Dostępne były tylko dwa stanowiska obsługi (nr 3 i nr 4). W jednym pani rozmawiała z jakąś koleżanką przez telefon (zwracając się do niej po imieniu) i w ogóle nie interesowało ją, że w salonie jest kolejka oczekujących. Drugie stanowiska to ślamazarna obsługa. Gdy w końcu przyszła moja kolej, to pani powiedziała, że sprawę można będzie załatwić dopiero we wtorek! To ta sama pani, która już raz mnie odesłała, gdyż stwierdziła, że wygodniej mi będzie zarejestrować numer przez internet, co oczywiście jest nieprawdą. Salon Orange w galerii Sfera w Bielsku to symbol najgorszej jakości obsługi klientów. Zdecydowanie nie polecam!