Opinia użytkownika: zalogowany_użytkownik
Dotycząca firmy: CH Tesco
Treść opinii: W Tesco bywam codzienie i musze przyznać że z obsługą bywa różnie. Kasjerki średnio zorientowane co się dzieje, nie maja pojęcia o promocjach (pytając dlaczego w kasie jest innna cena niż na półce są zmieszane). Oczywiście nie wszystkie, ale ponad połowa nie jest zorientowana nic poza tym że ,,w czwartek się wszystko zmienia". Poza tym nie można mieć do nich większych zastrzeżeń, jedynie w godzinach szczytu brakuje czynnych kas i kolejki potrafia się robić kilometrowe. Dzisiaj spotkało mnie też pozytywne zaskoczenie bo robiąc zakupy widziałem obok ceny napis ,,drugi za pół ceny". Kupiłem 4 sztuki produktu, ide do kasy samoobslugowej, a tam cena standardowa - pytam kasjerke odpowiedzialną za kasy samoobsługowe, a ona mówi ze nic nie wie i kazała pójść do punktu obsługi. Tam tylko zapytali gdzie widziałem ten napis, pokazałem i beż żadnych negocjacji przyznali błąd pracownika bo oferta nieaktualna - a ja dostałem zwrot pieniędzy i zostało mi wszystko naliczone wg informacji jaka była zamieszczona na półce. Przyznam że to miłe zaskoczenie że potrafia się przyznać do swoich błędów i cieszy klienta fakt że jednak mozna liczyć na rekompensatę w przypadku gdy się coś nie zgadza i nie trzeba nikogo o to prosić. Także podsumowując - nie jest to sklep wysokiej jakości i szczególnej obsługi, aczkolwiek taki jest z założenia i przy dobrych chęciach można tam robić zakupy bez obaw.