Opinia użytkownika: Karolina_1747
Dotycząca firmy: PZU
Treść opinii: Parę dni temu zadzwoniłam na infolinię PZU, aby wyjaśnić sytuację związaną z moim ubezpieczeniem. Po wybraniu numeru oraz przekierowania tonowego bardzo szybko połączono mnie z konsultantem. Rozmawiałam z Panią ok. 20 min. Zapytałam o mój problem z płatnością, poprosiłam o wyjaśnienie rozbieżności w kwotach oraz jak to mogę wyjaśnić. Konsultantka udzieliła mi bardzo jasnych i rzetelnych informacji. Powiedziała w jaki sposób mogę złożyć prośbę o wyjaśnienie, co powinno się w niej znaleźć, jakie załączniki dostarczyć, itp. Dodatkowo była niezwykle uprzejma i miła, co przyznam nie zdarza się często. Uważam, że to była najprzyjemniejsza rozmowa z konsultantem jaką przeprowadziłam. Bardzo polecam.