Opinia użytkownika: Nina_105
Dotycząca firmy: Mohito
Treść opinii: Hmm... w dniu 23 lipca w Galerii Sanowej w Przemyślu zakupiłam bluzke w sklepie Mohito, którą po 3 dniach stwierdziłam, że zwróce ale już w Millenium Hall. Bluza bez skazy, żadnych śladów noszenia, paragon jest, metka jest. Przy kasie okazuje się, że bluzki zwrócić nie mogę bo metka jest źle przypięta (warto zwrócić uwage, że metki te są wiązane na tasiemce) i pani zwrotu przyjąć nie może. Argumenty, że taka metka była już przy zakupie nic nie dały. nie moge oddać i koniec. Sprzedawca nie zawołał nawet kierownika, pani kazała jechać do Przemyśla i tam wyjaśniać sprawe. Moje argumetach i wezwanie kierwonika nic nie dały. Wyszłam ze sklepu, przywiązałam metke w inne miejsce. I dało sie zwrócić. I tyle zachodu. Jakby panie same nie mogły metki zmienić.