Opinia użytkownika: edward20
Dotycząca firmy: Paris Optique
Treść opinii: W lutym kupiłam okulary marki Point za 99 zł. Użytkowałam je zaledwie 2 miesiące, a w sumie tylko godzinę dziennie w samochodzie. Wczoraj przy zdejmowaniu pękła mi rączka. Nigdy mi nie upadły i były przechowywane w etui... Brawo za jakość!!! dziś o godzinie 17.15 poszłam do Manufaktury (Łódź) aby pokazać jaką to macie wspaniałą jakość produktów. Nie liczyłam nawet na reklamacje, bo to uszkodzenie mechaniczne, reklamacji za takie cos nikt nie przyjmie. Liczylam natomiast na przeprosiny, wymianę raczki, lub rabat na nowe okulary. Klientów obsługiwała jedna kobieta, blondynka po 30stce. Pokazałam jej okulary, powiedziałam że nie spodziewałam się tak marnej jakości. Prychnęła, zaśmiała się ironicznie i z miną rozśmieszonej ma maksa królowej zaprosiła mnie do stolika reklamacji. Usiadłam, wzięła do ręki mój paragon, nadal z miną ironiczno-prześmiewczą. Kiedy zapytałam czy to ją śmieszy, odpowiedziała śmiejąc mi się w twarz "nie, nie skądże". Wyszłam. Nie mam zamiaru znosić takiego zachowania w stosunku do mnie! całkowity brak szacunku do klienta. Gratuluję kompetentnych sprzedawców!!! piękna obsługa klienta! możecie być Państwo pewni, że już nigdy do Was nie wrócę, ani ja ani moja rodzina, ani nikt z moich znajomych, bo mam zamiar opowiedzieć o tym wszystkim kogo spotkam i napisać wszystkim i wszędzie.