Opinia użytkownika: Marta_2560
Dotycząca firmy: Polsat Box (dawniej Cyfrowy Polsat)
Treść opinii: Pani, na którą trafiłam dzwoniąc na infolinie zachowywała się skandalicznie!! Przestał mi działać internet, a dokładniej urządzenie które mi go zapewnia. Zadzwoniłam na infolinię w celu dopytania czy mają może awarię(sąsiad miał dokładnie ten sam problem) czy po prostu padł sprzęt. Na początku zostałam zapytana czy mam router czy modem. Jako osoba zielona w tych sprawach, powiedziałam że chyba modem, ale podałam jeszcze model urządzenia. W słuchawce usłyszałam szydercze "to jest router proszę pani". Pani powiedziała, że mam zresetować urządzenie małym przyciskiem za pomocą wykałaczki. Jako, że miałam pod ręką igiełkę, zrobiłam to i powiedziałam że nie przyniosło to efektu. Co usłyszałam? "yhym.. rozumiem że zawsze ma pani przy sobie wykałaczki?"... Po prostu mnie zamurowało. Czas oczekiwania na rozmowę to 15 min, dużo za dużo.