Opinia użytkownika: Marecki_2
Dotycząca firmy: Auto Puls Bogusław Zarzecki
Treść opinii: Od trzech tygodni poszukiwałem osoby która pomoże mi z moim problemem. Miałem popsutą wtyczkę czujnika ciśnienia klimatyzacji z powyrywanymi kablami. Mimo odwiedzenia wielu "speców" z dziedziny napraw układu klimatyzacji i elektromechaniki prawie nikt nie potrafił mi pomóc. Jedynie w dwóch miejscach stwierdzono ,że potrafią naprawić usterkę,ale po usłyszeniu ceny ponad 350 zł oraz tego,że trzeba będzie zostawić samochód na 2 dni szukałem dalej. W końcu trafiłem na numer tel do Auto Puls. Zadzwoniłem, opowiedziałem o problemie i zostałem zaproszony tego samego dnia do warsztatu. Właściciel podłączył komputer, potwierdził swoje przypuszczenie i poprosił o danie mu godziny na wyczucie tematu. Po godzinie poinformował mnie gdzie znajdę odpowiednia wtyczkę ( co nie było łatwe - szukałem od ponad miesiąca na szrotach , allegro itp.) Następnego dnia udałem się do wyznaczonego miejsca, zakupiłem wtyczkę i wróciłem do warsztatu. Umówiłem się na wymianę kolejnego dnia. Pan Bogdan poinformował mnie o kosztach całej wymiany i że nie pozwoli mi wyjechać z nierozwiązanym problemem. Auto odstawiłem po pracy a po 2 godzinach usterka została naprawiona. Nareszcie mogę cieszyć się sprawną klimatyzacją. Wiem też gdzie pojadę w przyszłości z moją Mazdą w razie jakichkolwiek problemów. Podsumowując :- obsługa i stosunek do klienta +- zlokalizowanie usterki +- naprawa +- czas naprawy +- koszy naprawy +Naprawdę polecam odwiedzenie Auto Puls gdyż właściciel zna się na swoim fachu i skrupulatnie potrafi wyjaśnić co i jak. Naprawa szybka i skuteczna. Na koniec duży plus za to,że warsztat jest czynny nawet kilka godzin dłużej niż inne ,a nie tak jak jest podane do 17.