Zgłoś nadużycie

Opinia użytkownika: DORA_1

Dotycząca firmy: ORLEN

Treść opinii: Na tej stacji paliw Orlenu, pracownicy zdają się, nie przykładać ”wagi” do aktualnych promocji. Był 4 czerwca, zakupiłam napoje na dalszą drogę, a plakat wskazywał takie, którym przypisano większą ilość punktów Vitay. Gdy zauważyłam brak doliczonych punków, obsługująca ze zdziwieniem zapytała, skąd to wiem, więc wskazałam jej plakat na szybie. Spojrzała i powiedziała, że powinnam nabyć 3 napoje, a nie 2, co podpowiedziała jej koleżanka, ale też nie było to prawdą – rysunek wskazywał 3 napoje, ale opis – 2. Ja się upierałam, więc jedna z pań zadała sobie trud odczytania zapisu na plakacie. Powiedziałam, żeby brakujące punkty doliczyła mi w trybie reklamacyjnym – zupełnie nie wiedziała, o czym mówię, była to dla niej całkowita dezorientacja, czuła się zakłopotana. Po chwili, jedna z pań zauważyła, że są to promocje poprzedniego miesiąca i bez żenady zdjęła plakat z szyby i go poskładała. Wobec tego zwróciłam jeden napój, pracownica już nie dyskutowała, zrobiła znaczącą minę i przyjęła napój. Panie były zadbane, eleganckie i mało zorientowane w standardach obowiązujących na Orlenie, nie mówiąc już o bieżącej informacji dla klienta – promocje cenowe czy punktowe. Jedyne, o co dbały, to czystość i estetykę – to było widać oraz o praktyczną obsługę kasy. Reszta, jakby bez znaczenia i trafił się klient, taki jak ja i wprowadził pracownice w kompletne zakłopotanie, określając delikatnie. Pewnie, potem sobie mnie obgadały, bo w ich twarzach/wzroku, było widać niezadowolenie/wyrzuty, że obnażyłam ich ”codzienność”, ukazującą braki w kontakcie z klientem. Sam wygląd, w obsłudze klienta, nie wystarcza.