Opinia użytkownika: DORA_1
Dotycząca firmy: ORLEN
Treść opinii: Choć ta placówka Orlenu, znajduje się, jeszcze w mieście, jest całkiem spora, jeśli chodzi o podjazd z dystrybutorami i innym wyposażeniem dla obsługi kierowców (kompresor, odkurzacz czy mycie szyb). Nie zdążyliśmy jeszcze opuścić samochodu, a już Dominik, pracownik podjazdu, stał gotowy do zatankowania. Obsługa w sklepie/kasie, odbyła się także na wysokim poziomie, ale o pewnego stopnia – powitanie, karta Vitay, dodatkowe propozycje, sympatyczne pożegnanie. Niestety z naliczaniem punktów, okazało się ”krucho”, może źle z-czytana karta, może celowe działanie, tego nie mogę stwierdzić miarodajnie. Właściwa informacja na paragonie, sygnalizowała ten stan, ale obsługująca uznała, że tak być powinno. Nie jestem nowicjuszem na Orlenie, a na szczęście, nie robiłam dużych zakupów, więc wiele nie straciłam i darowałam sobie ”fantowanie” o kilkanaście punktów, ale liczy się sam fakt. Sprawdziłam w domu, na koncie Vitay, punktów nie było i nie ma. To rzutuje na profesjonalizmie obsługi, nawet jeśli są to jednostkowe przypadki. Na terenie Orlen-u było czysto i estetycznie, zarówno w sklepie/kasie, jak i na podjeździe, na zewnątrz. Estetycznie prezentowało się, także zaplecze sanitarne, gdzie znajdowało się niezbędne wyposażenie i sprawnie działające urządzenia. Bardzo sprawnie przebiegła wizyta, nic nie zakłóciło pobytu.