Opinia użytkownika: Dariusz_804
Dotycząca firmy: Biedronka
Treść opinii: BIEDRONKA w Praszce odstrasza potencjalnych klientów zbyt małym i niefunkcjonalnym parkingiem. Zmorą są kierowcy, którzy mimo tego, że widoczny jest brak wolnych miejsc, wjeżdżają i oczekują na wolne miejsce blokując możliwość wyjazdu i manewrowania. Są na parkingu miejsca: przy północnej ścianie marketu, z których wyjazd bywa niemożliwy, jeśli samochody kolejnych klientów zostaną źle zaparkowane. Jest też parking drogą tranzytową dla klientów innych sklepów znajdujących się w pobliżu, co powoduje bardzo duży ruch pieszych - pogłębia to chaos i bałagan. W otoczeniu sklepu i na parkingu jest czysto. W samym sklepie też jest czystko. Towary w sklepie są poukładane przejrzyście i w logicznym porządku. Wszystkie artykuły są przejrzyście opatrzone cenami. Pomiędzy regałami jest wystarczająca ilość miejsca, dwa wózki mogą minąć się swobodnie. Zmorą jest jednak uzupełnianie towaru przez obsługę: ustawienie palety pomiędzy regałami blokuje przejazd i dostęp do części artykułów. Takie blokady występuję jednocześnie w dwóch, trzech miejscach, co zmusza klientów do szukania "okrężnych" dróg dojścia. Przy dużej ilości klientów, panie z obsługi sklepu są zaangażowane pracą w kasach, dlatego rozładowywanie/uzupełnianie towarów trwa bardzo długo. Wyraźnie widać brak dodatkowych pracowników. Panie poproszone o pomoc np. w odnalezienie jakiegoś towaru są bardzo miłe, cierpliwe, idą razem z klientem do miejsca, gdzie poszukiwany towar się znajduje. Obsługa przy kasie miła, sprawna. Nie oferowano dodatkowych artykułów. Po wyjściu ze sklepu uciążliwy slalom z wózkiem pomiędzy przejeżdżającymi samochodami i licznymi ludźmi, by dotrzeć do swojego samochodu.